اجرای پویش یلدای همدلی در راستای کمک به نیازمندان 

اجرای پویش یلدای همدلی در راستای کمک به نیازمندان 

تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹
محبوبه جبالبارزی گفت: از آنجایی که در آستانه شب یلدا قرار داریم بنابراین تصمیم گرفتیم با اولویت طرح ملی ایران قوی، در قالب پویش یلدای همدلی به نیازمندان سطح شهر کمک کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به این که یکی از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی، رواق همدلی است، گفت: در طرح ملی ایران قوی فعالیت های اجتماعی کانون ها در قالب طرح ملی راهکار برنامه ریزی شده است و کمک مومنانه یکی از این فعالیت ها است.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: از آنجایی که در آستانه شب یلدا قرار داریم بنابراین تصمیم گرفتیم با اولویت طرح ملی ایران قوی، در قالب پویش یلدای همدلی به نیازمندان سطح شهر کمک کنیم.



وی بیان کرد: به همین منظور قصد داریم با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم آجیل و میوه شب یلدا همچون هندوانه و انار خریداری کرده و در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.




جبالبارزی ادامه داد: علاوه بر این نیز قرار است هم زمان با شب یلدا غذای گرم پخت کرده و پس از بسته بندی در ظروف یکبار مصرف درب با حفظ کرامت نیازمندان منازل آنها تحویل دهیم.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد ابراز کرد: همچنین در نظر داریم با کمک خیرین و مردم لباس گرم تهیه کرده و سپس در بین نیازمندان توزیع کنیم.




وی اظهار کرد: یکی از برنامه های فرهنگی که برای اجرا در شب یلدا در نظر گرفته شده، اجرای پویش مجازی عکس از جشن شب یلدا است.




جبالبارزی اضافه کرد: از آنجایی که امسال به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی مهمانی در شب یلدا نیست بنابراین خانواده ها می توانند از دورهمی شب یلدا که در آن پروتکل های بهداشتی رعایت شده را برای ما ارسال کنند.




مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد بیان کرد: این پویش با هدف آشنایی بیشتر خانواده ها با راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا برگزار می شود و از بین آثار دریافتی به قید قرعه به آثاری که توانسته اند این نکات بهداشتی را به شکل مطلوب تری نشان دهند، جوایزی اهدا می شود.




وی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های کانون ذیل طرح ملی رواق همدلی، اجرای طرح روح مقاومت است که بر همین اساس اقدام به بازخوانی وصیت نامه شهدا کرده ایم.



جبالبارزی یکی دیگر از برنامه های شاخص طرح ملی ایران قوی را رواق نور برشمرد و عنوان کرد: از سایر برنامه های کانون که ذیل رواق نور اجرا می شوند، طرح تلاوت نور است که به همین منظور هر شب پس از اقامه نماز مغرب و عشاء یک صفحه از قرآن کریم توسط امام جماعت مسجد تلاوت می شود.

پایان پیام/ 586